فاسد اسلامي ممالك كے خلاف جهاد

فاسد اسلامي ممالك كے خلاف جهاد



سوال: كيا هميں جمهوريت زده ظلم وطغيان  اور شرك صريح وكفر بواح سے پر بعض نام نهاد مسلم ممالك ميں بھي جهاد كرنا چاهئے؟!

يه سوال بهت اهم هے۔ جس كا اب تك كسي نے كوئي تشفي بخش جواب نهيں ديا۔
كيا هميں جمهوريت زده ظلم وطغيان  اور شرك صريح وكفر بواح سے متعفن بعض نام نهاد مسلم ممالك ميں بھي جهاد كرنا چاهئے؟! جب كه وهاں مسلم وغير مسلم مشتركه طور په رهتے هوں۔ اور سب كو يكساں جمهوري (نه كه ذمي)حقوق حاصل هيں؟
كئي اسلامي ممالك شام٬ عراق٬ ليبيا افغانستان اور پاكستان وغيره ميں جو حالات هيں۔ كيا يه اسباب جهاد  (خانه جنگي٬ يا دفاع نفس) كے لئے كافي هيں؟ 
اگر هاں! اور يهي صحيح هے۔ تو يه جهاد دفاع نفس ومال اور تحفظ دين وناموس كے قبيل سے هوگا۔ اس ميں نه تو قوم كو ديكھنا ضروري هے٬ اور نه هي خطه اور حكومتوں كو۔ بلكه  يه هر اس شخص كے لئے هے٬ جس پر ايسا موقعه آ جائے۔ يا كسي ايسےكي مدد كرنے كے قابل هو٬ اس كے لئے هے۔ اور يه جهاد الحمد لله بهت سي جگهوں ميں جاري هے۔ حتى كه غير مسلم ممالك ميں بھي اس كا وجود مفقود نهيں۔ بعض غير اسلامي جمهوريات ميں تو ايك ايك مسلم كے بدلے كئي كئي غير مسلموں كو چكانا پڑتا هے۔
اب كوئي شامي يه نه سوچے كه ميري بهن بيٹيوں كي عزت لٹ گئي تو كيا هوا؟!  هے تو اسلامي ملك۔ اس لئے يهاں جهاد ضروري نهيں هے۔
كوئي عراقي يه نه كهے كه هماري مسجديں مصليوں سميت اڑا دي گئيں تو كيا هوا؟ همارا ملك اسلامي هے۔ يهاں جهاد كا تصور كيسے كيا جا سكتا هے؟!
جب يهي كام كسي غير مسلم ملك ميں هو جاتا هے۔ تو اسي شامي اور عراقي كي رگ حميت پھڑك اٹھتي هے۔ اور اس ملك كے ساتھ جهاد كرنے كو كلمه اخلاص  سے زياده تصور كرتا هے۔ يه تو بهت هي  غير منصفانه رويه هے۔
 آخر حضرت ابو بكر صديق رضي الله عنه ان صحابه سے جنگ كو جائز سمجھتے هيں٬ جنھوں نے محض زكوة كا انكار كيا۔ ان كي دليل سے حضرت عمر رضي الله عنه كو بھي مطمئن هونا پڑا۔ پھر كيا سبب هے كه آج توحيد كے عملي انكار٬ نماز كے عملي انكار٬ شعائر دين كي بے حرمتي٬ عام مسلمانوں كا نا حق خون وغيره كے جرائم كر گزرنے كے بعد بھي وه معصوم الدم اور محفوظ النفس قرار ديا جائے؟! كيا امام محمد بن عبد الوهاب نے اپنے ملك كے ايسے هي افراد سے جنگ نهيں كي؟!آج جب كبھي جهاد كي بات هوتي هے٬ تو افسوس هوتا هے كه ملكوں كو ٹارگيٹ كيا جاتا هے۔ امريكه سے جهاد٬ انڈيا سے جهاد وغيره۔ تو كيا جهاد هائي جيك هو گيا هے؟! اور كيا يهي بات يهاں بھي كار فرما هے٬ كه يه اسلامي ملك هے۔ اس لئے يهاں كے هندو ٬ كرسچن٬ قادياني٬ اور ديگركفار و مشركين بھي معصوم النفس والمال هيں؟! اگر ايسا هي هے۔ پھر تو يه ايك گھٹيا سياست هے۔ جو جهاد كے مقدس نام كے سهارے جاه اور مال كے حصول كے لئے رچي جاتي هے۔ اور بے چارے ديني شغف ركھنے والے اپنے سروں سے ان كي سينچائي كرتے هيں۔ خود پر سے زمين كو تنگ كر ليتے هيں۔ اور جن كے هاتھوں زمام هے۔ وه ان كي هڈيوں په كھڑي كرسيوں كے مزے لوٹتے هيں۔
ممالك سے جهاد كے مخاطب افرادنهيں هيں۔ نه هي اس سوال ميں هدف وه جهاد هے۔ جس جهاد كا عام طور په هم ذكر كرتے هيں۔ اسلام ميں جهاد " لتكون كلمة الله هي العلياء"  كا ٹارگيٹ كفر اور كافر هے٬ نه كه ملك وقوم۔ اور مخاطب بھي اتھارٹياں هيں۔ نه كه كسي چائے كي ڈيري په پان كي پيك نگلتے هوئے پتے كھيلنے والے۔ جو پتے جيت كر وهائٹ هاؤس كا رنگ بدلنے كا خواب ديكھ رها هو۔ اور جن كي باتوں كو خود ان كے بيوي بچے اهميت نهيں ديتے۔  اس موضوع پر بصيرت والے اس بات كو اچھي طرح سمجھتے هيں۔
پھر جهاد علاقائي طور په كيسے متعارف هوا؟! كهيں كئي ديگر مسائل كي طرح سے بدخواهوں يا جاهلوں كے توسط جهاد بھي تجدد كا شكار تو نهيں هوا؟!
اگر ظلم كے خلاف لڑنے والے جهاد كي بات هے۔ تو افسوس كه سر فهرست كئي اسلامي ممالك هيں۔ اگر كفر كے خلاف لڑنے كي بات هے۔ تو بھي وه پيچھے نهيں هيں۔ اگر شعائر اسلام كي بے حرمتي كي بنا پر جهاد كي بات كريں٬ تو بھي دوسروں سے كئي قدم آگے نظر آئيں گے ۔ اگر اخلاقي تعليمي يا عقدي بنياد پر ديكھا جائے٬ يا ذهني يا فكري جهاد كي بات هو٬ تو سب سے يهي نظر آئيں گے۔ اس لئے هميں اپنے گھر كو كچروں سے پاك كئے بغير٬ اور اپني آنكھوں كي شهتير نكالے بنا٬  دوسروں كي آنكھوں ميں تنكا نهيں جھانكنا چاهئے۔
ايك بات جو بے انتها عجيب لگي۔ كه هم اپني حكومتوں كو شريعت كے نفاذ پر مجبور نه كر سكنے كا رونا روتے هيں۔ اس واهي كمزوري كے بعد بھي امريكه سے اعلان جنگ كرتے هيں۔ اور امريكي فوجيوں كي طرف سے همارے مد مقابل كي صف اول ميں همارے حكمراں هي همارے منه چڑاتے هيں۔ كيا اس كے بعد بھي هميں اپني سوچ په نظر ثاني نهيں كرني چاهئے؟!
جس طرح قرآن پڑھنے كے عمومي فضائل سے قبروں په قرآن پڑھنا ثابت كيا جاتا هے۔ عموما جهاد كے فضائل بيان كر دينے سے هر حال ميں هم اس كے مكلف هوں٬ يه ضروري نهيں۔ درء مفاسد مشهور قاعده كے مطابق جلب منافع پر مقدم هے۔ مثلا انڈيا ميں ايك دھماكے په اسلام اور مسلمانوں كا اتنا بڑا نقصان هوتا هے۔ جس كا ايك فيصدي تناسب بھي دشمن حكومتوں كو نهيں پهنچتا۔ اب دشمن كو  ايك فيصد نقصان پهنچانےكے لئے ۹۹ فيصد نقصانات اسلام اور مسلمانوں كے كندھے په ڈالنا كيا دانشمندي هے؟!
افراد نه تو سارے لوگوں كو متفق كر سكتے٬ اور نه وه حكومتوں سے ٹكرانے كي صلاحيت ركھتے هيں۔ نتيجة سب كو لے ڈوبيں گے۔ اگر چند لوگوں كو لے كر كوئي شهد كے چھتے كو پتھر مارے٬ تو اس كے مرتب هونے والے آثار كا وهي ذمه دار هوگا۔ اس لئے مسائل جهاد كو پاني دائيں هاتھ سے پينا چاهئے كي طرح صرف ايك حكم نهيں سمجھنا چاهئے۔
حضرت عمر رضي الله عنه كے عهد ميں بحرين اور عمان كے والي حضرت عثمان بن ابو العاص الثقفي نے سنه ۱۵ھ ميں اپنے بھائي حكم بن ابو العاص كي قيادت ميں ايك فوج بمبئي كے نواحي علاقه "تھانه "بھيج ديا۔ پھر ان كي واپسي كے بعد حضرت عمر كو اس كي اطلاع دي۔ حضرت عمر رضي الله عنه نے فرمايا: اے قبيلۀ ثقيف والے! تم نے لكڑي كي بوجھ كيڑوں پر ڈال دي۔ الله كي قسم اگر يه مارے جاتے٬ تو تمهارے قبيلے كے اتنے هي لوگوں كو ميں انتقاما قتل كرتا۔ (فتوح البلدان للبلاذري 3/530)
مجھے انتظار هے اهل بصيرت كي مدلل توجيهات كا۔ شك هے كه كهيں ميري سوچ غلط نه هو۔ كيوں كه مجھے جنون كي حد تك جهاد سے شغف هے۔ مگر بصيرت كے ساتھ۔
الله تعالے همارے اسلامي ممالك كو صحيح معنوں ميں اسلامي  بنا دے۔ اسلام اور مسلمانوں كي شان٬ اور صرح شامخ بنا دے۔ اور مقدس جهاد كو تخريب كار جدت پسندوں كے تجدد سے محفوظ ركھے۔
كتبه:
عبد الله الكافي المحمدي
تيماء سعودي عرب