اسلام كا نظام جهاد



اسلام كا نظام جهاد

اسلام ايك مكمل نظام حيات هے (ما فرطنا في الكتاب من كل شيء) اس ميں قيادت وسياست بهي هے. (ليستخلفنكم في الأرض) اور اجتماعيات (مكمل سوره نور)واقتصاديات بهي(مثلا زكاة كا سسٹم) دفاع نفس وكرامت اور اموال بهي هے(جهاد كا سسٹم) اور تزكيه وطهارت قلوب واحوال بهي(وثيابك فطهروالرجز فاهجر) نظام تربيه وتعليم بهي) هے(هل يستوي الأعمى والبصير٬قل رب زدني علما) اورنظام حرب (اعدوا لهم ما استطعتم من قوة) ٬حضرت خالد ابن الوليد رضي الله عنه كو تانيب اور كعب بن مالك رضي الله عنه  كا بائيكاٹ اور كورٹ مارشل٬ عورتوں بوڑھوں اور بچو ں پر هاتھ نه اٹھانا) دساتير اقليم بهي(رباط يوم خير من ....)هر طرح كي مفيد منسٹرياں بهي هيں اور ان كے اصول وضوابط بهي۔ غرضيكه وزارت برائے فروغ انساني٬ وزارت صناعت وزراعت٬ وزارت تجارت٬ وزارت تربيه وتعليم ٬ ڈيفنس منسٹري٬ فينائينس منسٹري٬ نظام عدل ومحاكم اور كورٹ٬ نظام بلديه وشرطه٬ نظام امر بالمعروف ونهي عن المنكر٬ نظام اقامت حدود٬ نظام اقامت ذكر الله وغير ه وغيره.
يه ساري چيزيں اسلام ميں هيں۔ كچھ تو ايسے هيں جن ميں مخاطب انفرادي طور پر هر شخص هے۔ اور بعض ميں مخاطبين پورا اسلامي مجتمع هے۔ مثلا اقامت صلاة كا مخاطب هر فرد هے۔ جبكه دفاعي امور ميں ولي امر مخاطب هے٬ جوپورے مجتمع كو منظم كر كے اس كي قيادت كرے گا۔ اور عوام الناس پر اس كي اطاعت كو واجب قرار دياگيا۔ انفرادي طور پر اهل حل وعقد سے هٹ كر اس كي اجازت نهيں دي جاسكتي٬ مكي دور سے هي بهت سے صحابه جهاد كا مطالبه كر رهے تھے٬ جن ميں حضرت عمر پيش پيش تھے۔ وه تو اجازت نه ملنے پر نالاں بهي تھے۔ ليكن كيا كسي نے ايسا كچھ كيا تها جو آج كل نظر آتا هے؟ سوائے اس جهاد كے جس كي اجازت انفرادي طور پر هے۔ مثلا كسي كے املاك پر كوئي نا جائز قبضه كر رها هے٬ يا عز ونفس پر حمله كر رها هے٬ تو وه اس صورت ميں حتى المقدور اپنا دفاع كرے گا۔ حضرت عمر كے دور ميں انهوں نے ايك مخبر كو هندوستان كے آب وهوا كي خبر لانے كےلئے بهيجا تها۔ انهوں نے آكر خبر دي كه ابهي وهاں فوج بهيجنےكا مناسب وقت نهيں هے۔يا تو وه بهوكے مر جائے گی٬ يا وهاں كي خونخوار قوميں اسے موت كي نيند سلادے گي۔ تو حضرت عمر نے بروقت فوج بهيجنے كا اراده ملتوي كر ديا۔ انهيں دنوں يمن كے گورنر نے هندوستان كے كئي علاقوں پر جھڑپيں كيں٬ اور بغير كسي بڑي كاميابي كے واپس آ كر حضرت عمر كو اس كي خبر بهيجي ۔ حضرت عمر نے كها : اگر اسلام كي يه ٹكڑ ي وهاں ماردي جاتي٬ تو ميں ان كي طرف سے تمهيں قصاص ليتا۔
اس ميں دو باتيں قابل توجه هيں: خليفه كي اجازت كے بغير جهاد كرنے پر حضرت عمر كي ناراضگي۔ اور اگر وه ٹكڑ ي ماردي جاتي تو اس كا خون اس كمانڈر كے سر پر بقول حضرت عمر ( اس دور ميں ان دونوں باتوں كي ان ديكهي كي جاتي هے )
صلاة چوں كه اسلام كا ايك اهم ركن هے٬ اس لئے اسے جهاد پر مطلقا فضيلت نهيں دي جا سكتي٬ اسي لئے جهاد كے دوران بهي اس سے غافل رهنے كي اجازت نهيں هے۔ اهل حديث كا ايك بنيادي عقيده يهي هے كه ٬جهاد جو اقدامي هو ٬شرائط پورے هونے كے بعد صرف ايك هي مقصد سے كيا جائے:اعلاء كلمة الله٬ اور الله كے اسلامي قوانين كو اس كے بندوں ميں نافذ كرنا۔ اس كا يه مطلب هر گز نهيں ٬كه جب تك اسلامي حكومت نه هو٬ اسلامي شعائر كي ادائيگي كي قيمت كم هوجاتي هے۔ مولانا مودودي كے اس عقيدے كي مخالفت علماء كے هر طبقے ميں كي گئي هے۔
جهاد كي فضيلت كا هر مسلمان قائل هے۔ مگر جهاد كا... (... من قاتل في سبيل الله لتكون كلمة الله هي العلياء) اس كي مصداق پهلے ڈھونڈيں۔ پھر جهاد كے شرائط كو جانيں٬ كهيں ايسا نه هو (القاتل والمقتول كلاهما في النار ) كے مصداق بنيں۔ اور يه بهي نه بهو ليں (لا تقاتل تحت راية عمياء) جس جهنڈے كا مقصد اس كا هدف اس كے قائد اس كي كيفيت ونوعيت كا پته نه هو وهي تو هے اندھا جهنڈا!!!!
نه تو مسجدوں ميں يا سڑكوں پر جنازه پڑھتے هوئے لوگوں ميں دھماكے كو هر حال ميں هم جهاد مانتے هيں٬ اور نه محض كسي خطے كي لڑائي كو۔ بالخصوص جب كه هم اپنے خطے ميں اسلام كے بول بالا قائم كرنے پر نا كام هوں۔ اگر ميں نے غلط سمجها هے٬ تو براه كرم توجيه فرما كر شكريه كا موقعه ديں۔ تاكه ميري اصلاح هو سكے۔
جي هاں! فلسطين كا جهاد جهاد هے۔ كاش الله تعالے هميں اس صف ميں كھڑا هونا نصيب كرتا۔ ميري زندگي كي اهم دعاؤں ميں سے ايك يه هے٬ كه الله تعالے ميري موت سے پهلے يه شرف ضرور بخشے۔ آپ آمين كهه ديں مشكور هوں گا۔
اسلام ميں جهاد هے٬ جهاد هي اسلام هے مطلقاايسا كهنا تهوڑا مشكل هے۔ جس طرح دنيا كے بهت سے ممالك ميں بهت سے اسلامي شعائر بوجه مجبوري ادا نهيں كي جا رهي هے۔ اسي طرح جهاد بهي بوجه مجبوري هم اس وقت تك نهيں كریں گے٬ جب تك هميں اس پر بصيرت كے ساتھ موقعه نه حاصل هو جائے۔ 
ڈيفنس منسٹر ي اسلام كي اهم اور حساس منسٹري هے۔ يه تو هو هي نهيں سكتا كه اس ميں افرا تفري هو٬ اور كوئي منظم لائحه عمل اور دستور وضوابط نه هوں۔ هميں ان كو جاننے كي ضرورت هے۔ كهيں ايسا نه هو كه همارا خون اگر وبال نه بنے تو ضائع بهي نه هو۔ نفس كي حفاظت كے لئے الله نے كوئي بندش نهيں ركهي هے۔ اتني قيمتي جان كو بغير اس سے بڑي قيمت كے كيوں كهو ديں۔
دنيا كو غالبا اسي وجه سے جهاد كے نام پر غلط فهمي هوئي هے۔ كه انفرادي طور پر افرا تفري ميں جو جيسا چاه رها هے٬ جهاد كر رها هے۔ جو هميں اور آپ كو بھي دهشت گردي كے سوا كچھ نظر نهيں آتا۔ جب كه وهي دنيا اپنے ملك كي حفاظت ميں اس سے زياده سخت قوانين پر بھي انگشت نمائي نهيں كرتي۔ كاش هم بھي اسے اسلامي تعليمات كے مطابق ضابطوں كے ساتھ ساتھ اجتماعي بنا سكتے۔ كيوں كه يهي اصل هے٬ اور اسي سے غلط فهمياں بھي دور هو سكتي هيں۔
جب بهي هماري موت آئے٬الله تعالےهميں شهادت كي موت عطا كرے۔ اور هماري زندگي ميں وه دن ضرور لائے جب هم صف ميں كھڑے هونے كا شرف حاصل كر سكيں۔
نهايت اختصار ميں كئي باتيں ميں نے كهنے كي كوشش كي هے٬ اور يه وه باتيں هيں جو ميں نے سمجهي هيں۔ اميد هے اخوان ميري غلطيوں پر مجھے تنبيه فرمائيں گے۔

جهاں تك يه فرمانا كه مكي دور ميں مكي سورتوں ميں هي قتال كا حكم كيوں هے؟
تو ميرا خيال اس كے برعكس هے۔ مكي سورتوں ميں نهيں بلكه قتال كا حكم هي هجرت كے بعد نازل هوا هے۔
اور نه يه دور مكي هے٬ كه اس كے بعد هجرت كا حكم آئے۔ يهاں ان ادوار كو واپس لانے كي ضرورت نهيں۔ جهاد دين اسلام كا ايك جزء لاينفك مسئله هے۔ دور كوئي بھي هو۔ بس هميں اس كے نظام وضوابط اور تعليمات كو جاننے كي ضرورت هے۔ تاكه جب بھي هم اپني جان جاں آفريں كے سپرد كريں٬ تو بصيرت كے ساتھ كريں۔ ورنه كيا دوباره هميں اس كي سدھار كا موقعه مل سكتا هے؟۱۱۱
                        والله تعالى أعلم وعلمه أتم وأحكم